طراحی سایت

انتشار مقالات در رابطه با طراحی سایت

طراحی سایت

انتشار مقالات در رابطه با طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو، به منظور بهبود عملکرد وب سایت براساس استاندارهای گوگل و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می‌گیرد. فاکتورهای زیادی در سئو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر.

یک سوال مهم که در هنگام طراحی سایت برای همه ی ما پیش می آید این است که چگونه سایت را طراحی کنیم تا از نظر سئو کارایی داشته باشد؟ آیا اصلا مبحث طراحی سایت به سئو مربوط است یا نه؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش می‌کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل را بررسی کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه بسیار بسیار زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد بخشید و آن را بالا می آورد.

برخلاف ظاهر ماجرا که سئو را برای گوگل نشان می دهد، اما در واقع سئو بیشتر با کاربران سایت در ارتباط است. چرا که خود گوگل نیز به کاربران خود وابسته است. سئو در حالت کلی درباره چیزهاییست که افراد در موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، پاسخ هایی که به دنبال آن می گردند، کلماتی که برای جستجو از آن استفاده می کنند و محتوایی که زمان خود را برای آن صرف می کنند. آگاهی از پاسخ این پرسش ها موجب ارتباط شما با کاربرانی شده که از اینترنت برای یافتن پاسخ به پرسش هایشان استفاده می کنند.

پس درنهایت باید گفت که بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

 

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

اگر می خواهید اقدام به طراحی سایت یا طراحی فروشگاه نمایید حتماً از قبل مشاوره ای در زمینه خدمات سئو از شرکت هایی که در این رابطه فعالیت می کنند بگیرید تا بتوانید سایتی مطابق استانداردهای سئو طراحی نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی